It's My Life...

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Åh nej vad tråkigt

Av Rebecca Holmes - 4 juli 2011 12:16

Just nu har jag inte varit inne på länge det har blivit lite för mycket på sistone. Men nu har jag flyttat til skenäs det är jätte fint här    Vad jag skulle vilja bo här för evigt. Men min mammas ca.kompis hade en häst som var sjuk han somnade av den sorts sjuk han var. Så nu kan man säga hästen är borta/död och matten ledsen 

Men nu går vi över till nåting annat, jag har inte  kunnat rida mulle för att vi har flyttat & kanske början på lite fång igen   Men mamma säger han är så pigg så han är nog vanlig    Men nu börjar jag bli trött på sten & sture förut såg man skillnad på dom nu ser man lite sten är smutsig på svansen &  sten är tjock & sten är lite svartare fortfarande på ryggen.Men jag är trött på dom för dom öppnar burren hela tiden, jag kan inte sova om nätterna & gå ifrån dom typ. Men nu har jag tur datorn är nära mitt rum som tur är    Så nu behöver jag tänka på min katt molly hon är fortfarande kvar i gamla stället/huset/gården så vi måste få med henne nån gång till skenäs. Finns det nåt bättre en djur? det tror inte jag dom är som vi dom lever/äter/går/dricker och ännu mera. Jag har typ ett par grannar som är skit snälla dom ger mig kläder/leksaker/olika saker/tidningar och ännu mera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Holmes - 23 februari 2012 08:50

Vad tror ni om att ta hand om råttor idag..?  Självklart har jag egna. Råttorna heter : Sten o Sture !  Men man ser nt skillnad på dom    Men dom är så söta, Tycker jag iaf !   Foton :   Självklart en bild till !   Jag tackar för mina...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:56

Detta inlägg handlar om : Rolig historia !   -Mamma, Jag har ritat gräs + en ko.. Så visade ungen bilden. -Men var är gräset..? -Kon åt upp det.. Suckade ungen. -Men var är kon..? -Kon gick när gräset var slut. Suckade ungen. Ungen kastad...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:53

I början på denna blogg. var jag 9 år, Visste nt så mkt om bloggar. Jag bloggade om mitt liv o annat. Men sedan tänkte jag : Ingen har väl en blogg om åsikter och frågor..? Jag vill göra en... ! Jag försökte göra en ny blogg, Men det gick nt. Så jag ...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:47

Många som kommer till Sverige o kollar på tv elr är på stan. Dom brukar säga: Ojj, Sverige har verkligen mkt reklamer. Vi har mkt Reklam o det vet många av oss. Datorn har också reklam vid internet sidor... SÅ jag säger bara : Jag vill ha mindre re...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:41

Många säger: Allt föreställer sig nåt.. Jag tycker : Ni har nt rätt som säger så ! En historia om : Detta föreställer sig inget... :   -Mamma, Jag har ritat en teckning ! -Gumman, Den var fin... Vad föreställer den ? -Inget mamma, Jag har b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rebecca


Ovido - Quiz & Flashcards