It's My Life...

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Strässar med saker o ting....

Av Rebecca Holmes - 21 februari 2012 20:28

Håller på för mkt med bloggen.. Inlägg... Inlägg ... Inlägg ! tänker jag. Så håller jag på o kollar en blogg.. Men då ska man stänga ner den bloggen.. För jag läste klart. Då orkade nt min hjärna längre. Råkar bara råkar stänga ner bloggen är jag skriver inlägget ! Blir så galer hoppar o tjurar av det !  Gud, Vi bestämmer såhär nu : Jag gör inläggen ! Du kommenterar ! Förstår du..?!  Eller.. Hur ska det bli..? Fy.. Hemsk. Jag blir snart som en dektektiv. Har för många frågor som sticker fram !  Jag tror jag behöver hjälp här !     Dom kommer säkert o se mig nu *s*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Holmes - 23 februari 2012 08:50

Vad tror ni om att ta hand om råttor idag..?  Självklart har jag egna. Råttorna heter : Sten o Sture !  Men man ser nt skillnad på dom    Men dom är så söta, Tycker jag iaf !   Foton :   Självklart en bild till !   Jag tackar för mina...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:56

Detta inlägg handlar om : Rolig historia !   -Mamma, Jag har ritat gräs + en ko.. Så visade ungen bilden. -Men var är gräset..? -Kon åt upp det.. Suckade ungen. -Men var är kon..? -Kon gick när gräset var slut. Suckade ungen. Ungen kastad...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:53

I början på denna blogg. var jag 9 år, Visste nt så mkt om bloggar. Jag bloggade om mitt liv o annat. Men sedan tänkte jag : Ingen har väl en blogg om åsikter och frågor..? Jag vill göra en... ! Jag försökte göra en ny blogg, Men det gick nt. Så jag ...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:47

Många som kommer till Sverige o kollar på tv elr är på stan. Dom brukar säga: Ojj, Sverige har verkligen mkt reklamer. Vi har mkt Reklam o det vet många av oss. Datorn har också reklam vid internet sidor... SÅ jag säger bara : Jag vill ha mindre re...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:41

Många säger: Allt föreställer sig nåt.. Jag tycker : Ni har nt rätt som säger så ! En historia om : Detta föreställer sig inget... :   -Mamma, Jag har ritat en teckning ! -Gumman, Den var fin... Vad föreställer den ? -Inget mamma, Jag har b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rebecca


Ovido - Quiz & Flashcards