It's My Life...

Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecca Holmes - 4 juli 2011 22:34

Vila ifred albin...

Av Rebecca Holmes - 4 juli 2011 12:28

Snart så kommer sara's bebis lill signe som några kallar,Men han/hon ska inte hetta så som är faktisk tur för mig jag vill inte bli moster ått en som heter signe. Bättre meed nåt vanligt namn den ska bli vanlig också, men det är ju inte sara eller danne så undrar hur bebisen blir.

Av Rebecca Holmes - 4 juli 2011 12:16

Just nu har jag inte varit inne på länge det har blivit lite för mycket på sistone. Men nu har jag flyttat til skenäs det är jätte fint här    Vad jag skulle vilja bo här för evigt. Men min mammas ca.kompis hade en häst som var sjuk han somnade av den sorts sjuk han var. Så nu kan man säga hästen är borta/död och matten ledsen 

Men nu går vi över till nåting annat, jag har inte  kunnat rida mulle för att vi har flyttat & kanske början på lite fång igen   Men mamma säger han är så pigg så han är nog vanlig    Men nu börjar jag bli trött på sten & sture förut såg man skillnad på dom nu ser man lite sten är smutsig på svansen &  sten är tjock & sten är lite svartare fortfarande på ryggen.Men jag är trött på dom för dom öppnar burren hela tiden, jag kan inte sova om nätterna & gå ifrån dom typ. Men nu har jag tur datorn är nära mitt rum som tur är    Så nu behöver jag tänka på min katt molly hon är fortfarande kvar i gamla stället/huset/gården så vi måste få med henne nån gång till skenäs. Finns det nåt bättre en djur? det tror inte jag dom är som vi dom lever/äter/går/dricker och ännu mera. Jag har typ ett par grannar som är skit snälla dom ger mig kläder/leksaker/olika saker/tidningar och ännu mera.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rebecca


Ovido - Quiz & Flashcards