It's My Life...

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Ja

Av Rebecca Holmes - 11 maj 2011 20:07

Äntligen så får jag ladda upp bilderna.Nu känns livet underbart just nu!

Om jag inte hade gjort bloggen hade jag legat död på marken.


Min knäppa och konstiga syster sara väntar baby

  Mulle han ville inte äta sin mat när jag skullle  rida vi tog in honom när det var intag eller lunch.

  Mulle tappar håret

  Hur mulle ser ut nu efter vi typ raka honom

       

samma dag när jag kom hem tror jag.Då lekte jag med en av mina kompisar Bella vi fotade lite saker.


En skölspadda

  Bellas korkade hund   Blommer så fina     Mina korkade råttor

Sture

  Sten   sten   Nora en häst i stallet

  Nora är latt   Så tråkigt att vara häst  nåns hästar som går över gatan

  Molly, Musse och troja

  Mums maten var god   Inte trevligt med rumpan annars bra bild   måste kolla på matte   mm vad soligt kanse brillor   Stilig   sötis   Musse

Man måste se pukad ut

  Troja

Sover va tysta

Kalt men varm

 


Ganska mycket den hör gången.

Förlåt vet inte mycket om bloggar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Holmes - 23 februari 2012 08:50

Vad tror ni om att ta hand om råttor idag..?  Självklart har jag egna. Råttorna heter : Sten o Sture !  Men man ser nt skillnad på dom    Men dom är så söta, Tycker jag iaf !   Foton :   Självklart en bild till !   Jag tackar för mina...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:56

Detta inlägg handlar om : Rolig historia !   -Mamma, Jag har ritat gräs + en ko.. Så visade ungen bilden. -Men var är gräset..? -Kon åt upp det.. Suckade ungen. -Men var är kon..? -Kon gick när gräset var slut. Suckade ungen. Ungen kastad...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:53

I början på denna blogg. var jag 9 år, Visste nt så mkt om bloggar. Jag bloggade om mitt liv o annat. Men sedan tänkte jag : Ingen har väl en blogg om åsikter och frågor..? Jag vill göra en... ! Jag försökte göra en ny blogg, Men det gick nt. Så jag ...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:47

Många som kommer till Sverige o kollar på tv elr är på stan. Dom brukar säga: Ojj, Sverige har verkligen mkt reklamer. Vi har mkt Reklam o det vet många av oss. Datorn har också reklam vid internet sidor... SÅ jag säger bara : Jag vill ha mindre re...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:41

Många säger: Allt föreställer sig nåt.. Jag tycker : Ni har nt rätt som säger så ! En historia om : Detta föreställer sig inget... :   -Mamma, Jag har ritat en teckning ! -Gumman, Den var fin... Vad föreställer den ? -Inget mamma, Jag har b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rebecca


Ovido - Quiz & Flashcards