It's My Life...

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Åhhh så fina dagar

Av Rebecca Holmes - 10 maj 2011 15:25

Åhhh så fina dagar vhar haft senaste tiden. Jag tror nog ta på mib brillorna 

Jippie så cool jag är just nu man kan aldrig ha finnare väder tror jag. Bara för det är fint ute så mår jag bättre när jag är inne, när jag är ute då blir det sämre.

Vad är det med just mitt liv? Jag har ju det bra inne men inte ute knäppa jag   

Men det som är bra jag vet inte hur vädret kom (Tänker och Viskar)  ''eller jag vet ju igenkligen ''  Var det nån som hörde??? Vad tur eller ska jag tänka på andra sättet?


Jaja men nu för det är fint väder så får jag rida jätte mycket. På lilla starkas Mulle,  för han får bära mig på ryggen hela dagen lång.Eller där skoja jag lite kanske inte hela dagen lång Hehe 

Nu så ska jag snart till Mulle bulle. Tyvärr måste jag lämna Sten och sture mina lite uppfostrade råttor.

Jag ska ha med mig mobilen och kameran så jag kan fota lite djur och andra fina saker.

Jag älskar min blogg & er för ni är så söta   alltså på ett speciellt sätt Kan vi säga frånumed nu...


Hej då för idag tror jag, Nej jag ska försöka logga in på min blogg. Och lägga upp bilder på Djuren och min galna syster. Jag skulle fta henne så gjorde hon en sak ni får se snart hoppas vi ...


 
 
Stina

Stina

10 maj 2011 18:51

Undebart väder. Duktigt var ni idag oxå, du och mullebulle !!

http://billiejean.bloggplatsen.se

Rebecca Holmes

11 maj 2011 19:17

ja visst är vi duktiga men han ju allltid det!!!

 
Synnöve

Synnöve

11 maj 2011 14:49

Varför mår du bättre när du är inne? Har du pollernallergi kanske. Det har jag. Det är tufft ska jag säga.
Men det är snart över med pollen nu och det är skönt.
Ta dig en sväng till Mulle och en skön ridtur. Det tror jag både du och Mulle skulle gilla.
Väntar med spänning på bilderna :))
Kram Synnöve.

http://nabolandet.blogspot.com

Rebecca Holmes

11 maj 2011 19:21

ja vet fy inte, Nej nej inte alergisk mott nåt.jag vet det min kompis är det...
ja visst pollen är borta snart.
ja vet men jag är nästan alltid med kompisar eller med mina andra djur, ja bilderna kommer mellan 12:fte-16:donde

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Holmes - 23 februari 2012 08:50

Vad tror ni om att ta hand om råttor idag..?  Självklart har jag egna. Råttorna heter : Sten o Sture !  Men man ser nt skillnad på dom    Men dom är så söta, Tycker jag iaf !   Foton :   Självklart en bild till !   Jag tackar för mina...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:56

Detta inlägg handlar om : Rolig historia !   -Mamma, Jag har ritat gräs + en ko.. Så visade ungen bilden. -Men var är gräset..? -Kon åt upp det.. Suckade ungen. -Men var är kon..? -Kon gick när gräset var slut. Suckade ungen. Ungen kastad...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:53

I början på denna blogg. var jag 9 år, Visste nt så mkt om bloggar. Jag bloggade om mitt liv o annat. Men sedan tänkte jag : Ingen har väl en blogg om åsikter och frågor..? Jag vill göra en... ! Jag försökte göra en ny blogg, Men det gick nt. Så jag ...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:47

Många som kommer till Sverige o kollar på tv elr är på stan. Dom brukar säga: Ojj, Sverige har verkligen mkt reklamer. Vi har mkt Reklam o det vet många av oss. Datorn har också reklam vid internet sidor... SÅ jag säger bara : Jag vill ha mindre re...

Av Rebecca Holmes - 22 februari 2012 18:41

Många säger: Allt föreställer sig nåt.. Jag tycker : Ni har nt rätt som säger så ! En historia om : Detta föreställer sig inget... :   -Mamma, Jag har ritat en teckning ! -Gumman, Den var fin... Vad föreställer den ? -Inget mamma, Jag har b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rebecca


Ovido - Quiz & Flashcards